Sunday, October 22, 2017
Datuk Seri Anwar Ibrahim memberitahu Mahkamah Tinggi di sini pada Isnin bahawa rancangan untuk mengambil alih kerajaan pada 16 September 2008, gagal selepas cadangan untuk mengadakan sidang khas Dewan Rakyat telah ditolak Perdana Menteri ketika itu, Tun Abdullah Ahmad...
Bukan cacaian oleh pencacai yang buta mata hati dan otaknya. Assalamualaikum dan salam sejahtera, 1. Selama ini saya menulis kepada ahli UMNO dan rakyat Malaysia n islam (izin edit sikit jer) izinkan saya buat kali pertama menulis kepada rakyat Malaysia. Hari...
Seorang angkuh dan Ego inilah madey...hitam katanya hitam lah.Jangan nak memandai katanya. Sungguh tidak menghairankan apabila Mahathir enggan meminta maaf berhubung dakwaannya tentang haji mabrur sekalipun didesak oleh banyak pihak. Sejak mula berkecimpung di arena politik, termasuk 22 tahun tempoh selaku...
Apa yg polis lakukan ni adalah pengajaran utk kita semua. Jangan jadi bangang pergi bahayakan diri sendiri. Ada tak macai pembangang macam Mimi Suria tu nak sokong perbuatan bodoh mamat ni? Kat Malaysia ni korang tak payah lah nak acah2...
Parti Shafie Afdal takut dengan cara Madey berpolitik akhirnya makan diri.Orang sabah dan Sarawak mana suka Madey masa Memegang Perdana Menteri ketika itu.Itulah sebabnya Shafie kata partinya tiada kaitan dengan Madey...tetapi dibelakang pentas ada hubungan diantara Mereka berdua.Kita boleh...
PKR,PAN dan DAP hanya duduk diam saja...Madey sudah lebih.LEbih kuah dari sudu.Makin tua makin teruk perangai...umur macam dia patut bersama sama cucu dan beribadat kepada ALLAH.Masih nak berpolitik sepanjang hayatnya.. Apa lagi tak cukup dengan madey ini...semuanya ada.Inilah politik melayu.

FOLLOW US

134,842FansLike
343FollowersFollow
150FollowersFollow
9,222SubscribersSubscribe

RECENT POSTS